Ohlasovanie závad zjazdnosti komunikácií
Popis služby: Mesto a obec prijímajú od občanov sťažnosti týkajúce sa nedostatkov v zjazdnosti komunikácií, nedostatky v rámci cestnej zelene a je povinná bez prieťahov ich odstraňovať. Služba slúži na riadenie procesu kedy hlavné mesto a mestské časti prijímajú od občanov sťažnosti týkajúce sa nedostatkov v zjazdnosti komunikácií.Mesto a obec sú povinní bez prieťahov ich odstraňovať. Proces ohlasovania končí archiváciou údajov o podaní a uzavretím prípadu. Klient je o priebehu procesu informovaný. Ďalšie možnosti nahlásenia nedostatkov sú: telefonicky, písomne poštou, ústne referentovi.
Komu je služba určená: Občan a podnikateľ
Na aký účel služba slúži: Služba slúži na riadenie procesu riešenia ohlásení od občanov týkajúcich sa závad zjazdnosti komunikácií na území mesta/obce.
Spôsob použitia služby: Služba sa používa ako elektronické podanie, ktoré vytvorí ohlásenie závady na miestnej komunikácii.
Služba vyžaduje autentifikáciu: Na použitie služby sa nevyžaduje autentifikácia (prihlásenie) klienta pomocou eID karty.
Na použitie služby sa vyžaduje overenie totožnosti eID: Nie
Na použitie služby sa vyžaduje autorizácia KEP: Nie
Je služba spoplatňovaná: Nie
Dátum zverejnenia: 28.10.2016
Dátum poslednej zmeny: 10.11.2016